Metode satanist-securiste folosite de ecumeniştii deghizaţi (III)

3. Metoda confuziei generalizate

Când s-a închegat mişcarea antiecumenistă printr-o mână de preoţi care au întrerupt pomenirea, neştiind unii de alţii, porţile iadului au intrat în alertă. Ierarhii români ecumenişti s-au văzut confruntaţi cu o opoziţie la care nu se aşteptau. Trebuia găsită o soluţie imediată. Au găsit-o. Au înfiinţat oficine (site-uri) proprii care s-au declarat antiecumeniste. Le-au îngăduit să scrie orice, ca să capteze atenţia, simpatia, bunăvoinţa şi banii publicului larg. Trebuia creată o stare de confuzie din care oamenii să nu mai înţeleagă nimic. Cu trecerea vremii, oficinele şi-au nuanţat discursul, ocupându-se de teme antiecumeniste care nu-i implicau pe ierarhi: cipuri şi acte biometrice, avorturi, vaccinarea obligatorie, nedreptăţi comise de autorităţile civile împotriva nepomenitorilor etc. Recunoaşteţi, desigur, că acestea nu sunt imputabile episcopilor români, în frunte cu domnul Daniel Ciobotea.

Când Sinaxa de la Botoşani a adus în discuţie probleme care-i vizau direct pe ierarhii români, precum condamnarea pseudo-sinodului din Creta, retragerea din cmb, vizita papei, recunoaşterea schismaticilor ucraineni, oficinele au sărit ca arse. Imediat au cerut mesaje anticip, vrând să deturneze scopul Sinaxei. Au aruncat săgeţi otrăvite asupra preoţilor români participanţi. Părintele Theodoros Zisis a fost denigrat în fel şi chip, precum că ar fi făcut cine ştie ce afirmaţii care nu se confirmă. Aici vedem mâna lui Staicu Ioan Ciprian care a fost retras din linia întâia, compromis fiind, şi pus să lucreze din umbră. Acesta a fost momentul în care ne-am dat seama că securiştii de la Ortodoxinfo nu sunt altceva decât o oficină care mimează lupta antiecumenistă. Dumnezeu nu i-a lăsat pe creatorii de confuzie să rămână, în continuare, tăinuiţi. Pentru ca să ridice o perdea de fum, făcea apeluri repetate la cititori, cerându-le să bage mâna în buzunar pentru a-i ajuta, că altfel, se vor desfiinţa. În realitate, ei nu duc lipsă de bani. Ne-am despărţit de ei cu uşurare, mulţumiţi că am scăpat de un balast toxic. De data acesta nu am suferit pierderi, cel mult o tulburare sau o furtună într-un pahar cu apă. Părinţii au păstrat sub pecetea tainei organizarea Sinaxei, şi bine au făcut. Sinaxa şi-a împlinit menirea, documentele elaborate au ajuns la Patriarhie, aşa încât diversioniştii pot fluiera a pagubă. Ne-am convins că lupta pentru păstrarea Sfintei Credinţe Ortodoxe nu este uşoară, tocmai din pricina celor descrise mai sus. Pierderi vom avea şi de acum înainte, pentru că acestea sunt inerente oricărei lupte. Important e că din fiecare încercare de felul acesta am ieşit întăriţi. Oamenii sinceri, de bună credinţă au acum posibilitatea să discearnă, să înţeleagă cine poartă vina pentru dezbinare şi pentru toate tulburările de până acum. Socotim că decât să ducem o luptă, având vrăjmaşi infiltraţi în rândurile noastre, mult mai bine este să ne despărţim de ei la primele suspiciuni şi atunci ,,pierderile’’ sunt câştiguri binevenite. Noi, preoţii şi credincioşii care am ales calea împărătească a mărturisirii, stăm în faţa lui Dumnezeu cu povara multelor noastre păcate, mulţumiţi însă că nu L-am trădat.

Atrag atenţia Părinţilor care au ales calea împărătească a mărturisirii că ecumeniştii deghizaţi ne vor hărţui în continuare cu acuzaţii gratuite, reproşuri nefondate, articole calomniatoare, toate având menirea să ne ocupe timpul şi să ne distragă de la lupta cea bună. E mai bine să-i lăsăm în meschinul existenţei lor. Un om drag sufletelor noastre ne-a dat îndemnul să nu-i mai băgăm în seamă. Să-l ascultăm.

O vorbă înţeleaptă spune că o vreme poţi minţi pe toată lumea; pe unii-i poţi minţi tot timpul; dar ca să minţi pe toată lumea, în toată vremea, este cu neputinţă.

,,Acum toate s-au umplut de lumină: şi cerul şi pământul şi cele de desubt. Deci să prăznuiască toată făptura Învierea lui Hristos, întru Care s-a întărit’’. Facă-se toate spre slava Bunului, Marelui, Atotputernicului şi Adevăratului nostru Dumnezeu. Amin.

Presbiter Ioviţa Vasile

10 gânduri despre „Metode satanist-securiste folosite de ecumeniştii deghizaţi (III)”

  1. Frate Ciprian,
    1. Ma refer strict la Ortodoxifo pe care l-am citit si cumva am colaborat. Celelalte bloguri nu le cunosc, nu ma pronunt. De Vasile aud prima data. Nici pe cei de la Ortodoxinfo nu-I cunosc, nu stiu macar un nume, vezi ca se ascund si nu-si semneaza articolele. Dumnezeu sa-i ierte pe toti si din partea mea sa se duca la Judecata fara aceste pacate.
    2.Uitat-va ce mizerii au aruncat spre noi chiar de Invierea Domnului. Noi ca noi, dar cu Parintele Theodor Zisis ce-au avut, de l-au manjit cu noroi?
    3. De ce au cautat sa denigreze Sinaxa si sa-si bata joc de ea, daca sunt atat de antiecumenisti?
    4. le-am spus celor de la Ortodoxinfo la un moment dat ca am scapat de Staicu si ceilalti si acum incep ei sa loveasca in noi. Si asa e.
    5. Am mintit cand am spus ca ceea ce fac ei, fac pentru bani? Pentru bani lupta si mercenarii.
    6.Sa-ti mai spun ceva: am trecut prin Securitate, ca militar in termen. Am avut doua convocari la Securitatea din Zalau, ca preot, prin 1981. Am avut si o perchezitie acasa cand mi-au ridicat niste carti pe care nu le-am mai vazut. Mergi pe mana mea, ca stiu ce vorbesc.
    7.Cu seria de articole am spus ce aveam de spus. Te rog sa-mi spui unde am mintit in acele articole. Insist foarte mult.
    8.Un cuvintel de repros ati adresat si celor de la Ortodoxinfo? Nu cred.
    9.Cineva drag sufletelor noastre ne-a spus sa-I ignoram, si asa vom face. Se apropie vizita papei si ne vom ocupa de asta, in zilele care urmeaza.
    10.Nu fiti naiv crezand ca ne putem da mana din nou cu cei de la Ortodoxinfo. Cine a tradat o data, va trada si a doua si a zecea oara, daca li se da posibilitatea.
    11.Avem drumul nostru pe care vom merge in continuare, indiferent de ce spun unii sau altii. Suntem totusi niste preoti care ne-am angajat intr-o lupta, sacrificand liniste, prietenii, situatii material. Fara bani, fara foloase materiale. Asta va rog sa retineti. Nu datoram nimanui nimic decat cinste si omenie. Nu ne-am vandut sufletele pentru 30 de arginti.
    12. Pentru ce au facut bine, le va rasplati Dumnezeu. Pentru ce ne-au facut noua, sa-i ierte Dumnezeu. Nu putem duce lupta cu calul troian in cetatea noastra. Socotesc ca v-am raspuns amplu, de aceea inchid subiectul. Mai avem si altceva de facut.

    Apreciază

  2. Dat fiind faptul ca Fericitul (Sfantul) Augustin de Hippona este tot mai blasfemiat in cercurile asa-zis „ortodoxe” care indraznesc a-l numi eretic datorita greselilor sale teologice (oameni cu care Parintele Serafim Rose s-a luptat foarte mult in timpul vietii sale) si pentru ca in mai putin de o luna acesta va fi praznuit de pravoslavnica Biserica rasariteana, m-am gandit sa va aduc la cunostinta urmatoarele intamplari:

    „Urmatoarele intamplari sunt povestite de catre staretul Manastirii Sfantul Augustin de Hippona si Sfantul Serafim de Sarov, parintele Nektarios Moulatsiotis, din satul Trikorfo, din Grecia centrala. Una dintre mandriile manastirii este ca are cele mai multe turnuri cu clopote din lume (400 de clopote). Este o fratie misionara, foarte cunoscuta in Grecia si in strainatate.

    Multi tineri se intorc la/pe caile Domnului si ne trimit scrisori in care ne povestesc minunile intamplate in viata lor datorita mijlocirii Sfantului Augustin. Mai jos sunt cateva exemple:

    1. Un tanar baiat de 23 de ani, un dependent de droguri, obisnuia sa tot aiba vise cu un sfant care il tot intreba daca vrea sa fie salvat. Tanarul raspundea mereu ca vrea sa fie eliberat de patima drogurilor care l-au adus in ruina. Sfantul i-a spus atunci: <> . Tanarul baiat a venit la noi si ne-a spus tot ce i s-a intamplat, iar noi l-am adus la biserica Manastirii. Cand a vazut icoana Sfantului Augustin a strigat: <> si a cazut in genunchi ca sa il cinsteasca. Miracolul s-a infaptuit. Pana in ziua de azi, tanarul baiat, precum ne-a povestit, a scapat de uzul oricarui drog si chiar si de tentatia de a se droga. (Nu i-am inclus numele datorita asocierii sale cu drogurile.)

    2. Doamna Vissaria Dagla din Lefkada a trecut printr-o incercare grea cu fiul sau, Panagioti, care locuia in America. In ziua Craciunului din 1994 fiul sau care era casatorit si avea 3 copii, si-a abandonat familia si casa fara niciun motiv sau cauza. Mama sa, odata ce a auzit aceasta si neputand face nimic, a cazut in genunchi si i-a invocat pe Sfantul Augustin si pe Sfanta Monica, mama Sfantului Augustin, sa mijloceasca pentru fiul ei. S-a facut ca in 2 luni minunea s-a petrecut, rugaciunile ei au fost ascultate, si Panagiotis s-a intors acasa si s-a cait pentru greseala/pacatul facuta/facut. Sfantul Augustin a mijlocit pentru el la fel cum face pentru alti mii de tineri.

    3. Domnisoara Aspasia Volga, din Trapezaki – Distrato Arta, ne-a scris urmatoarele:
    <>

    4. Doamna Kelaidi-Kastrinaki Aggeliki, directorul personalului din Megaron Maximou din timpu guvernului lui Mitsotakis, ne viziteaza foarte des Manastirea deoarece are o mare cinstire la/fata de Sfantul Serafim de Sarov. Fara sa isi dea seama insa, ea se inchina mereu in fata icoanei Sfantului Serafim de Sarov, insa uita mereu de cea a Sfantului Augustin.
    Cu toate acestea, dumneaei ne-a scris spunandu-ne urmatorul lucru pe care l-a vazut intr-un vis noaptea:
    <>
    Acum, de fiecare data cand ne viziteaza Manastirea, doamna Keliadi ii cinsteste pe ambii sfinti imediat ce intra.”

    Pentru rugaciunile Sfantului tau rob, Augustin, Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi, pacatosii!

    Sursa acestor intamplari este urmatorul articol din limba engleza: https://www.johnsanidopoulos.com/2010/06/orthodox-miracles-of-blessed-augustine.html

    Apreciază

      1. Parinte, v-am trimis din nou ce am scris mai sus pe e-mail deoarece nu se vede toata povestirea pe site-ul dvs! O aveti intreaga pe e-mail.
        Cat despre faza cu „fericit”:
        ” Sfântul Augustin este praznuit la 28 august în Biserica latina. Impins, atât prin formarea sa intelectuala cât si de circumstantele convertirii sale, sa priveasca relatia omului cu Dumnezeu dintr-un punct de vedere mai degraba „psihologic”, diferit de cel adoptat de traditia patristica anterioara, Sfântul Augustin a dat întregii sale teologii un aspect personal, care afecta doctrina sa despre Sfânta Treime, despre pacatul originar, despre raporturile naturii si harului etc. Atâta vreme cât aceste teze fura considerate drept opinii teologice personale („teologumene”), ele nu pusera in discutie locul Sfântului Augustin printre Sfintii ortodocsi. Abia când fura adoptate ca doctrina oficiala si exclusiva a Bisericii romane (printre altele în considerarea originii Duhului Sfânt nu doar în Tatal ci si în Dumnezeu-Fiul) ele devenira principalul subiect de discordie între cele doua Biserici. Daca, rational, poate fi cinstit Augustin ca Sfânt Ortodox, aceasta se datoreaza mai putin calitatii sale de teolog cât calitatii sale de pastor, si pentru sfintia sa personala indiscutabila. Sfântul Photios scria despre el : „Având în vedere ca unii dintre Parintii nostri si doctori au deviat de la credinta în ceea ce priveste câteva dogme, noi nu primim ca doctrina cele în care au deviat dar noi continuam sa îmbratisam oamenii care au fost ei”. Ep. 24, 20 (PG 102, 813). Pentru acest motiv unii îl numesc „preafericit” sau „iero”, dar asemenea distinctii nu existau în traditia hagiografica ortodoxa, ar fi de ajuns aici sa se faca distinctia între viata sa si posteritatea nefericita a doctrinei sale.” (Sinaxar 15 iunie, https://www.calendar-ortodox.ro/luna/iunie/iunie15.htm)

        „Însă trebuie precizat că, în mod tradițional, Biserica Ortodoxă nu face o distincție de grad între termenii „fericit” și „sfânt” (adică ultimul ar avea un grad de sfințenie mai mare decât primul), ci una de categorie (e.g. cuvioși, episcopi, mucenici, fecioare etc. – vezi art. despre titlurile sfinților).” (sursa: https://ro.orthodoxwiki.org/Augustin_de_Hipona)

        Apreciază

        1. Alexandrel,
          Ceea ce ai vazut tu pe wilkipedia nu e litera de Evanghelie si nu reprezinta pozitia ortodoxa. Fii mai selectiv atunci cand iti culegi informatiile. Cu bucurie am cumparat si eu ,,Sinxarul Sfintilor de pretutindeni” avand convingerea ca e o carte foarte utila. Cand ma uit mai bine, printre cei care au ,,binecuvantat” lucrarea a fost si Teofan de la Iasi. Facand o cercetare mai atenta, am descoperit ca au introdus si ,,sfinti” catolici, cum ar fi numerosi papi care nu se regasesc in Sinaxarele ortodoxe. Atentie, deci.

          Apreciază

  3. Si-n fata lui Hristos voi putea sterge ce scriu prostii. Dumnezeu nu iubeste prostia. Daca nu ma crezi, citeste textul de la Pilde 1, 22. Nu ti-ar strica inca putina scoala, nu stii sa scrii. Sa nu te mai prind pe acest blog, ca esti toxic.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s