Fostul cântăreţ de strană, antihristul Dan Barna, vrea să implice Sfânta Biserică Ortodoxă Română în planurile lor scelerate

Liderul coaliției, Dan Barna, a declarat luni, că nu exisă altă variantă în afară de vaccinare pentru a nu trebui să fim puși în situația unor măsuri de prevenție prin care persoanele nevaccinane să aibă acces limitat în spațiile comerciale sau în zone neesențiale. „Vom propune măsuri mai active prin care vaccinarea și în mediul rural și în cel urban, acolo unde sunt cifre foarte mici. Voi propune premierului ca în ședința de guvern să avem un dialog cu Biserica Ortodoxă și un parteneriat cu Buserica Ortodoxă Română, ca partener pentru vaccinare”, a declarat Barna.

Barna a precizat că are încredere în înțelepciunea Părintelui Patriarh și a celorlați ierarhi ai BOR că este timpul să fie dat acest mesaj cu privire la necesitatea vaccinării. „Românii să afle pe o cale alternativă, la fel de credibilă, cât de important e să ne vaccinăm pentru nu a trebui să intrăm într-o perioadă de care am crezut că am scăpat”, a mai precizat liderul colaiției.[1]

Primul înalt ierarh care îi răspunde lui Dan Barna: ,,Cum să fim noi deasupra științei medicale? Nu ne implicăm în propaganda de vaccinare’’. Arhiepiscopul Tomisului, IPS Teodosie, a declarat luni la Antena 3 că din moment ce există discuții contradictorii între medici pe tema pandemiei, atunci preoții nu ar trebuie să se implice în „propaganda vaccinării”. Afirmația vine ca reacție după ce vicepremierul Dan Barna a declarat, luni, că va propune premierului Florin Cîţu un parteneriat la nivelul Guvernului cu Biserica Ortodoxă Română pentru campania de vaccinare, menţionând că în Grecia, după un asftel de demers, rata de imunizare a ajuns la 50%.

„Biserica Ortodoxă Română nu vrea să împartă oamenii între vaccinați şi nevaccinați. Dacă medicii nu au o părere unanimă asupra vaccinului, cum să fim noi deasupra științei medicale? Noi îi ținem pe enoriași cu vaccinul Liturghiei, nu ne implicăm in propaganda de vaccinare care este controversată și nu se spune național cate prejudicii au avut cei vaccinați. Hristos este doctorul suprem, adevărul suprem. Noi nu umblăm cu adevăruri relative. Noi avem menirea să prezentăm creștinilor adevărul revelat și nu să vorbim despre vaccinare unde nu ne este locul”, a declarat ÎPS Teodosie.

[1]https://www.stiripesurse.ro/barna-realitatea-ne-arata-ca-vom-avea-un-val-4-al-pandemiei-voi-propune-parteneriat-cu-bor-ca-partener-pentru-vaccinare_1913469.html
[2]https://www.stiripesurse.ro/ips-teodosie-dan-barna-vaccin_1914114.html

Dr. Gabriela Naghi

Precizare. Comuniştii aveau un scop întreit: să supună, să folosească şi apoi să distrugă Biserica. Acum ei populează spaţiile iadului. Antihriştii de-acum urmează aceaşi schemă, voind să treacă în etapa folosirii, după ce au supus ierarhia Bisericii noastre. Nu vor reuşi.

Propun să renunţăm la termenul ,,vaccinare’’ sau ,,imunizare’’, pentru a nu intra în înşelăciunea murdară a autorităţilor. Nu e vorba de vaccin, ci de o armă biologică de exterminare a făpturilor lui Dumnezeu.

Titlul articolului îmi aparţine mie,

Presbiter Ioviţa Vasile

13 gânduri despre „Fostul cântăreţ de strană, antihristul Dan Barna, vrea să implice Sfânta Biserică Ortodoxă Română în planurile lor scelerate”

  1. Barna a fost cantaret de strana?Imparatul Iulian Apostatul nu a fost citet(cantaret de strana)?
    Stalin nu a fost cantaret de strana?Bi ne inteles.
    Hitler nu a fost cantaret de strana(organist intr o biserica catolica din Austria)?Da.Ivan cel Groaznic nu a fost cantaret de biserica(in regiunea Arhanghelsk si era prieten de copilarie cu un cuvios staret de la man.Solovat si care a devenit episcop de Novgorod)?Da.

    Apreciază

    1. El a spus ca a cantat in strana, intr-o interventie la un post TV. Nefiind rentabil, s-a pus in slujba diavolului si iata-l ajuns in locul cel inalt. Necazul e ca are deasupra alti granguri mai mari, de care trebuie sa asculte orbeste, altfel… Iohannis pune in miscare dosarul acela tinut deocamdata la sertar. Cand il vedeti cum se umfla-n pene si isi da importanta, sa stiti ca tremura izmenele pe el, nu e decat un slugoi, tradator de neam. Daca e cumva din neamul romanesc.

      Apreciază

  2. Pe toate să le înfruntaţi cu iubire, cu bunătate, cu răbdare şi cu smerenie
    Sfântul Porfirie Kavsokalivitul

    Se întâmplă de multe ori ca cineva să simtă un necaz peste măsură din pricina stării acestei lumi. Să sufere văzând că voia lui Dumnezeu nu se împlineşte astăzi de către oameni, şi nici de către el însuşi. Să-l doară cu durerea trupească şi sufletească a celorlalţi. Această sensibilitate este un dar de la Dumnezeu. La femei o întâlnim mai des. Sufletele care au această subţirime sunt în chip deosebit primitoare ale vestirilor şi ale voii lui Dumnezeu. Aceste suflete sensibile au putinţa de a spori mult în viaţa cea întru Hristos, căci îl iubesc pe Dumnezeu şi nu vor să-L întristeze. Au de străbătut o primejdie. Dacă nu îi predau cu încredere lui Hristos viaţa lor, este cu putinţă ca duhul viclean să-şi tragă foloase din delicateţea lor şi să-i arunce în întristare şi deznădejde.

    Această sensibilitate nu are îndreptare. Poate fi numai transformată, preschimbată în iubire, bucurie, adorare dumnezeiască. Cum? Prin întoarcerea către cele de sus. Să întoarceţi orice necaz către cunoaşterea lui Hristos, către iubirea Lui, către slăvirea Lui. Iar Hristos, Care aşteaptă totdeauna cu ardoare să ne ajute, vă va da harul şi puterea Sa, şi va preface necazul în bucurie, în iubire pentru fraţi, în adorare către El Însuşi. Aşa va fugi întunericul. Să vă amintiţi de Apostolul Pavel. Ce spunea? Acum mă bucur în pătimirile mele (Col. 1, 24).

    Sufletul vostru să se dăruiască rugăciunii „Doamne Iisuse Hristoase, miluieşte-mă” pentru toate neliniştile voastre, pentru toate şi pentru toţi. Nu priviţi la ceea ce vi se întâmplă, ci la lumină, la Hristos, aşa precum pruncul priveşte către mama atunci când i se întâmplă ceva. Să le vedeţi pe toate fără frământare, fără strâmtorare, fără apăsare. Nu este nevoie să vă străduiţi şi să vă forţaţi. Întreaga voastră strădanie să fie să priviţi spre lumină, să cuceriţi lumina. Astfel, în loc să vă predaţi strâmtorării, care nu este a Duhului lui Dumnezeu, vă veţi preda slavoslovirii lui Dumnezeu.

    Toate cele neplăcute, care locuiesc înlăuntrul sufletului vostru şi aduc nelinişte, pot deveni pricini pentru adorarea lui Dumnezeu, încetând astfel să vă mai istovească. Să aveţi încredere în Dumnezeu. Atunci scăpaţi de griji şi deveniţi organe ale Lui. Strâmtorarea arată că nu ne-am încredinţat viaţa lui Hristos. Nu spune apostolul Pavel – în toate pătimind necaz, dar nefiind striviţi (II Cor. 4,8)?

    Pe toate să le înfruntaţi cu iubire, cu bunătate, cu răbdare şi cu smerenie. Să fiţi stânci. Toate să se spargă deasupra voastră şi să se întoarcă înapoi precum valurile, iar voi să rămâneţi netulburaţi. Dar veţi zice: „Ei, se poate asta?” Da, se poate întotdeauna prin harul lui Dumnezeu. Dacă le judecăm omeneşte, nu se poate. În loc să vă înrâurească spre rău, toate pot să vă facă bine, să vă întărească în răbdare, în credinţă. Căci pentru noi sunt exerciţii de încercare toate împotrivirile mediului şi greutăţile dimprejurul nostru. Ne exersăm pe noi înşine în răbdare, în stăruinţă. [..]

    Răbdarea este mare lucru, o virtute mare. Hristos a zis: Dacă nu aveţi răbdare, o să vă pierdeţi sufletele; ca să le câştigaţi, trebuie să aveţi răbdare (Luca 21, 19).
    Răbdarea este iubire, şi fără iubire nu poţi avea răbdare. Este însă şi o problemă de credinţă. Într-adevăr suntem necredincioşi, căci nu ştim cum le rânduieşte Dumnezeu şi ne scapă din necazuri şi strâmtorări. Să o rugaţi pe Preacurata:

    „Stăpână, întoarce-mi întru bucurie plângerea mea,
    izbăveşte-mă de robia celor ce mă războiesc neîncetat
    şi mă învredniceşte luminii celei neînserate”.

    Dispoziţia spre a-L iubi pe Dumnezeu are în ea şi o oarecare durere. Când vrem să trăim duhovniceşte, ne doare, căci trebuie să tăiem orice legătură care ne uneşte cu materia. Însă, atunci când vrem să satisfacem sinele nostru sau pe ceilalţi, ceea ce dăruim este o iubire, o lucrare; este o putere a sufletului nostru, pe care în parte „o cheltuim” astfel. Trebuie băgare de seamă, ce rânduială vom pune în viaţa noastră, pentru cine se va face „cheltuiala”.

    Necazul cel după Dumnezeu are în el bucurie. Prin el se înaintează. Nu lasă înăuntru întristrea care strică sufletul. Atunci când există smerenie, nu există întristare. Cel egoist este strâmtorat din orice. Cel smerit este liber şi independent de toţi şi de toate. Aceasta se face numai prin unirea cu Hristos. Toate simţurile să lucreze potrivit legii Domnului. Să fiţi gata să vă dezgoliţi de voi înşivă dinaintea oricui. Aceasta este libertatea. Unde este iubire, acolo este libertate. Trăind înlăuntrul iubirii lui Dumnezeu, trăiţi în libertate.

    „Ne vorbeşte Pãrintele Porfirie” – Viaţa şi cuvintele – Ed. Egumenita, pp. 247-247, Trad. Ierom. Evloghie Munteanu

    Apreciază

  3. PĂRINTELE DIMITRIE BEJAN, FERICITUL PĂTIMITOR PENTRU DRAGOSTEA LUI HRISTOS
    (26 Octombrie 1909-21 Septembrie 1995)
    Întemnițat timp de 24 ani de ani la: Astrahan, Oranki, Kiev, Sverdlovsk, Karaganda, Arhanghelski, Jilava, Văcăreşti, Aiud, Canal, Minele Cavnic, Răchitoasa
    IZBĂVIT DIN GHEARA BOLII LA VĂCĂREȘTI. ÎN LANȚURI, LA AIUD

    „Ne-am deprins cu viața de celulă. Trăim aici încarcerați. Dar demult am evadat și sufletele noastre ne plasează lângă cer”.

    Dumnezeu va asculta rugăciunea părintelui topită în lacrimile suferinței: boala îi va răpune trupul sfârtecat de cuiele răstignirii și în dimineața zilei de 20 octombrie 1951, preotul Dimitrie Bejan este trimis să fie operat de chisturi pe intestin și rinichi la închisoarea Văcărești. După o operație de patru ore, este lăsat nesupravegheat de sanitarul temniței, însă, Dumnezeu în iubirea Lui gingașă va priveghea la căpătâiul părintelui, iar tăieturile de cuțit se vor închide cuminți, spre surprinderea doctorilor.

    Sub nesfârșitul cerului safir se profilează din nou, înneguratul Aiud. Aceeași sfâșietoare foame, același necruțător frig le spintecă măruntaiele condamnaților la exterminare. Printre ei, se numără și Nichifor Crainic, profesorul pe care părintele Dimitrie îl audiase pe băncile Faculțătii de Teologie: „Peste zi stăteam cu toții la orizontală. Foamea ne topise. Nici nu mai vorbeam. Ne uitam unul la altul și gândeam. Ne topeam încet, încet, ca o lumânare de ceară curată. Simțeai prezența lui Dumnezeu pe mirul frunților. Căpătasem o culoare de ceară de mai. Sângele era puțin și circula anemic. O frază începută, cu greu o puteai duce până la capăt. Distrofia și cașexia își arătau roadele. Morții se înmulțeau și-n fiecare noapte căruța morții, cu calul șchiop, căra la cimitir unu, doi sau chiar mai mulți morți. Doctorul Ranca, la vizitele medicale, ridica din umeri și striga: «Eu știu că sunteți bolnavi. Eu știu ce vă trebuie. Dar ordinul este ca să muriți. N-am ce vă face!». Și oamenii, ascultători, mureau”. Celor rămași printre cei vii, tot mai adânc li se împlântă în inimi crucea pătimirii sfințitoare. Lanțurile firii stricăcioase îmbrăcate în haina de humă se desfac doar prin atingerea lină a Duhului mângâietor: „E greu de stabilit limite pentru bucuriile trupului. Și totuși în această veșnică bătălie dintre legea duhului și legea cărnii, noi stăm hotărâți să-i tăiem trupului din pretenții, favorizând duhul, tinzând până la sfințenia din apropierea lui Dumnezeu. Trăim aici încarcerați, dar demult am evadat și sufletele noastre ne plasează lângă cer. Înseamnă că ne-am depășit, că ne spiritualizăm. Se poate!”.

    Zădărnicind încercările de reeducare ale politrucilor, Părintele Dimitrie Bejan este zvârlit spre „înțelepțire” în bezna de smoală de la Zarcă: „Și ceea ce a urmat a fost «plângerea și scrâșnirea dinților». Am trăit iadul la Zarcă”.
    În tenebrele Aiudului așteptările neîmplinite, decorul morbid al căruței care noapte de noapte cară morții și-i plantează la rădăcinile plopilor, fărâmă rezistența psihică mai cu seamă a deținuților tineri: „S-au înmulțit cazurile de nebunie. Unii strigă, strică ferestre, se zbat, rup, zgârie, spumegă furioși. Alții dimpotrivă: toropiți, tăcuți, cu ochii ficși, încep cuvintele care rămân doar începute. Uneori plâng cu vaiete lungi, sfâșietoare. Plânsul lor cutremură; strigătele lor cutremură. Numai tinerii înnebunesc. Ce este în adâncul sufletelor lor? Ce zbucium? Ce rupturi, ce prăbușiri se petrec acolo?”. Sunt întrebări la care părintele Dimitrie Bejan nu a găsit răspunsul și pe care le-a așezat smerit înaintea Domnului, încredințat fiind că nicio jertfă mistuită în închisoare nu va fi trecută cu vederea la dreapta și înfricoșătoarea Judecată.

    fragment- Revista Atitudini Nr. 53

    Apreciază

  4. Părintele Dimitrie Bejan – ”Un erou, un vulcan de credinţă, un munte de caracter”-Ioan Ianolide

    ”Un alt mare erou al vieții noastre creștine și naționale este Părintele Dimitrie Bejan, care a dus apostolatul până în inima Siberiei. Acolo a făcut el cunoscută Ortodoxia noastră, menținând viața spirituală a tuturor celor din lagăr, ortodocși și catolici. În sărbători liturghisea cu o găleată mare de zece kilograme de Sfânta Împărtășanie, iar rusoaicele veneau și băteau la poarta lagărului să-l cheme pe ”batiușca Bejan” să le facă aghiazmă, Sfântul Maslu și alte servicii religioase…

    Acolo, în Rusia, Părintele Bejan fusese condamnat la moarte, dar a găsit, ca și Apostolul Pavel, o formulă de a fi judecat în țară.

    Trimis acasă din lagărul siberian, a intrat în pușcăriile grele din România. A fost un stâlp al vieții noastre spirituale. Și după eliberare a căutat să mențină viața duhovnicească, însă, ca și pe Părintele Gheorghe Calciu, chiar frații lui l-au trădat. Condamnat și eliminat de ceilalți, a fost scos la pensie și dus ca bolnav în satul lui, la Hârlău.

    Pe amândoi acești părinți, Calciu și Bejan, eu îi pun împreună, pentru gândirea lor frumoasă și viața lor de jertfă.”

    Pr. Justin Pârvu – Viața părintelui Gheorghe Calciu după mărturiile sale și ale altora, Editura Christiana, București, 2007, pag. 347-348

    Apreciază

  5. Spitalele din Franța sunt acum rezervate doar persoanelor vaccinate – Crimă împotriva umanității

    Spitalele din Franța vor fi rezervate doar persoanelor vaccinate, exact așa a avertizat deputatul Parlamentului Martine Wonner.

    Inițial, un amendament eliminase această prevedere prevăzută de o lege în curs, dar guvernul a obținut restaurarea acesteia peste noapte, sub conducerea unui ministru care și-a dezvăluit în cele din urmă adevăratele intenții.

    Prin urmare, spitalele vor fi rezervate oficial celor vaccinați. Cu excepția cazului unei urgențe medicale, o persoană nevaccinată nu va mai avea acces la spital și va trebui să accepte să fie vaccinată, cu excepția cazului în care persoana respectivă poate dovedi o contraindicație medicală majoră, pentru a beneficia de îngrijire spitalicești programată.

    Această prevedere a fost respinsă ieri, când majoritatea deputaților au abolit-o prin amendament.

    În cele din urmă, Olivier Véran, așa am indicat în captura tweet de mai sus, a solicitat o a doua deliberare cu privire la acest aspect și a obținut restabilirea măsurii. Prin urmare, va fi necesar să se vaccineze pacientul ,de la 1 august 2021 pentru a avea acces la spital.
    Acest act este o crimă împotriva umanității. Constrângerea de a participa la experimente medicale a fost considerată în mod explicit ilegală la Tribunalul din Nürnberg, organizată după al doilea război mondial.

    Guvernul Franței și miniștrii săi comit acum o crimă împotriva umanității care, sub Nürnberg, se pedepsește cu pedeapsa cu moartea.

    https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/hospitals-in-france-now-reserved-for-vaccinated-persons-only-crime-against-humanity

    Apreciază

  6. În timpurile lui antihrist oamenii vor aştepta salvarea din cosmos
    SFÂNTUL MĂRTURISITOR GAVRIIL GEORGIANUL, CEL NEBUN ÎNTRU HRISTOS

    Niciodată să nu vă pierdeţi nădejdea!
    În timpurile lui antihrist oamenii vor aştepta salvarea din cosmos.
    În perioada vremurilor de pe urmă nu vă uitaţi la cer: aţi putea fi înşelaţi de minunile ce se vor petrece acolo – puteţi să greşiţi şi să vă pierdeţi.
    Adepţii lui antihrist vor umbla dezgoliţi. Creştinii însă vor fi îmbrăcaţi cuviincios. Conform canoanelor bisericeşti femeia nu trebuie să poarte haine bărbăteşti. Îmbrăcămintea omului arată starea lui duhovnicească.
    Diavolul are 666 de mreje. În timpurile lui antihrist oamenii vor aştepta salvarea din cosmos. Aceasta va fi cea mai mare înşelare (momeală) a diavolului: omenirea va cere ajutor de la extratereştri, neştiind că aceea sunt demoni.
    Despre lupta sfinţilor proroci Enoh şi Ilie cu antihristul se va transmite la televizor.
    Când icoana Preasfintei Născătoare de Dumnezeu de la Iviru („Portăriţa”) va purcede să părăsească Athosul, va începe dangătul clopotelor, bisericile în mod văzut i se vor închina, pentru a o petrece. Toate acestea vor fi arătate la televizor.
    Aceasta-i mila Domnului”, spunea stareţul.
    Va veni timpul, oamenii vor pleca în munţi. Dar să nu vă duceţi câte unul… În păduri şi munţi să mergeţi în grupuri mici.
    Pentru creştini cel mai mare chin va fi faptul, că ei singuri vor pleca în păduri, apropiaţii lor însă vor primi pecetea lui antihrist. Produsele pe care pun semnul lui antihrist nu vă pot dăuna. Aceasta încă nu este pecetea. Trebuie rostită rugăciunea „Tatăl nostru”, de însemnat cu sfânta cruce, de stropit cu aghiasmă şi astfel se va sfinţi orice hrană.
    Dacă vei fura, vei încălca una dintre cele zece porunci. Cine va proceda astfel îl va primi pe antihrist.

    Omul credincios va nădăjdui în Dumnezeu. Iar Domnul în ultimele vremuri va săvârşi aşa minuni pentru poporul său, încât o mică frunzuliţă din copac îi va ajunge pentru o lună întreagă. Şi pământul nu va scădea; îi vei face cruce şi îţi va da pâine.
    Nu vă temeţi. Principalul este să nu fie primită pecetea lui antihrist pe mâna dreaptă şi pe frunte.
    Nu mâncaţi pâinea celui care a primit pecetea lui antihrist.
    În ultimele vremuri adepţii lui antihrist vor umbla la biserică, se vor boteza şi vor predica poruncile evanghelice. Însă nu-i credeţi pe cei care nu au fapte bune. Doar după fapte se poate recunoaşte adevăratul creştin.
    Credinţa adevărată îşi află loc în inimă, şi nu în minte (raţiune). Antihrist va fi urmat de cel ce are credinţa în minte, iar cel ce are credinţă în inimă, lesne îl va recunoaşte.

    Acum se încep evenimente importante. Astfel de pericol n-a fost pe pământ de la facerea lumii. Este ultimul… Imaginaţi-vă mama a cinci copii: cum poate să-i hrănească, fără a primi pecetea lui antihrist? Vedeţi ce curse întinde antihristul oamenilor.
    La început aceasta se va face benevol. Dar când antihristul se va înscăuna şi va deveni stăpânul lumii, îi va impune pe toţi să primească această pecete. Pe cei care nu o vor primi îi va declara trădători.
    Atunci va trebui de plecat în păduri; grupuri a câte zece-cincisprezece oameni. Însă nu vă duceţi câte unul sau doi: nu vă veţi salva… Veţi fi păziţi de Duhul Sfânt. Niciodată să nu vă pierdeţi nădejdea. Dumnezeu vă va da înţelepciune cum să procedaţi.
    La sfârşitul vremurilor oamenii se vor mântui prin dragostea, smerenie şi bunătate. Bunătatea va deschide porţile Raiului, smerenia îi va duce încolo, iar dragostea îl va arăta pe Dumnezeu.

    Arhimandritul Gavriil (Urghebadze) 1929 -1995- „Stareţii despre ultimele vremuri”

    Apreciază

  7. Toate se vor umple de Antihrist
    Cugetările unei inimi smerite

    „Omul – ne atenţionează ascetul – va deveni atât de plin de răutate, atât de înjosit ca urmare a întărâtării şi stăpânirii patimilor celor josnice asupra sa, atât de împietrit la inimă, întunecat şi cu totul epuizat de singura grijă de a supravieţui, încât pentru viaţa duhovnicească el nu va avea nici bunăvoinţă, nici loc în inima sa.
    Nu va mai rămâne nici o călăuză duhovnicească, deoarece şi aceştia vor urma căile lumii.
    Bisericile lui Dumnezeu vor deveni fie goale, fie duhovniceşte profanate de către păstori nevrednici. La apogeul acestor suferinţe şi al haosului din lume va apărea Antihrist. El va veni ca un făcător de pace, un conducător bun şi înţelept, care poate aduce lumea în rânduială. Cu toate acestea, de fapt, el va fi un vrăjmaş al tuturor, un urâtor a tot ceea ce este bun, un tiran şi un făcător de rău, un distrugător a toate; asemenea lui, lumea n-a văzut pe nimeni niciodată şi nici nu va vedea vreodată.
    Fiecare persoană va fi pecetluită; fiecare amănunt sau element al muncii sale şi al vieţii acesteia, ba şi fiecare cuvânt, fiecare mişcare a facultăţilor mintale va fi sub supraveghere neîncetată, astfel încât ea [persoana] nu va mai avea obiceiul de a cugeta la sine, de teamă ca nu cumva înfăţişarea feţei să reflecte fără voia sa ceva nepotrivit cu autoritatea conducătorului lumii, adică a Antihristului.
    Toată lumea va purta „măşti de piatră”. Toată munca, fiecare metru pătrat de pământ, fiecare bob de grâu va fi sub controlul lui Antihrist. Vor fi dezastre naturale: valuri chinuitoare de căldură vor alterna cu perioade de ger aspru, seceta cu inundaţiile; tornade şi furtuni cumplite vor pricinui distrugeri înspăimântătoare; erupţii vulcanice, cutremure şi boli între oameni, animale şi plante; toate acestea vor fi atât de îngrozitoare, încât îi vor duce pe oameni la disperare. Pământul, nemaiprimindu-şi binecuvântarea pentru a da roade, va fi lovit de foamete îngrozitoare, şi astfel se va sărăci cu totul.

    Şi numai celor care au primit pecetea Fiarei, adică a Satanei, li se va îngădui să existe pentru o vreme, deşi în cele mai slugarnice şi josnice condiţii de sărăcie totală şi dispreţ pentru demnitatea umană, pe care omul a primit-o de la Făcătorul său. Toate se umplu de Antihrist: pământul, marea, aerul. Toate se vor face cu singurul scop de a înlătura cu totul numele lui Hristos din inima omului. Aceasta va fi cu adevărat o împărăţie drăcească pe pământ.
    Vor veni nenorociri cum n-au mai fost, un timp de agonie intensă nu numai pe pământ, ci în tot universul, căci ele [stihiile] sunt împreunate într-un singur plan al creaţiei, iar tot acest univers urmează să piară pentru ca, după aceasta, să poată fi îmbrăcat în nestricăciune, în statornicie, în veşnicie, după cuvintele Apostolului: „Căci trebuie ca acest trup stricăcios să se îmbrace în nestricăciune (I Cor. 15: 53)”.
    „Prigonirea Bisericii va fi pe faţă şi într-ascuns, în taină şi arătată, lovind în oameni luaţi în parte şi lovind în toţi, peste tot şi prin toate mijloacele. Vor fi un anumit număr de mucenici: câţi la număr, numai Dumnezeu ştie; vor fi de asemenea şi mulţi apostaţi, care vor primi pecetea Fiarei; într-un număr foarte mare vor fi cei indiferenţi, care şi ei se vor supune în toate lui Antihrist. Puterile răului i-au pregătit pe aceşti apostaţi cu mult timp în urmă, pe aceste fiinţe slabe şi bune de nimic. Secole de-a rândul puterile răului au săpat la temelia Bisericii. Aşa cum a trebuit să treacă secole pentru a se pregăti venirea lui Hristos, tot aşa şi pregătirile pentru venirea lui Antihrist au început încă din primii ani ai creştinismului, după cum scrie Sfântul Apostol Pavel: Taina fărădelegii se şi lucrează (II Tesal. 2:7).

    Dar să stiţi că chiar şi cele mai mari puteri ale iadului, porţile iadului, nu vor birui Biserica (Mt. 16: 18), împreună cu care Domnul nostru Iisus Hristos a făgăduit să fie până la sfârşitul veacului (cf. Mt. 28: 20). Această Biserică va fi prigonită neîncetat şi fără milă; ea se va ascunde în peşterile şi adâncurile deşerturilor. Harul lui Dumnezeu se va odihni peste slujitorii Ei, şi Dumnezeu nu va îngădui ca marele vrăjmaş să-i ucidă. Dumnezeiasca Liturghie va fi săvârşită până în ultima zi a existenţei acestei lumi. Fraţilor, luaţi aminte la semnele venirii sfârşitului lumii, semne pe care Domnul Iisus Hristos ni le-a descoperit, şi nu vă slăbiţi credinţa în Dumnezeu”.

    Cugetările unei inimi smerite, -text scris în secolul al XV-lea de monahul Vasile şi păstrat în Biblioteca Vaticanului, de unde a fost readus la lumină în tălmăcirea lui Ştefan Voronca. Manuscrisul are la bază notele făcute de monah în urma discuţiei cu un bătrân ascet anonim, vieţuitor într-una din mănăstirile din preajma Constantinopolului.
    Cartea ortodoxă-ed.Egumeniţa

    Apreciază

  8. Sfântul Ioan Iacob Hozevitul despre ISPITA NEAMULUI DE PE URMA SI FRATII CEI MINCINOSI
    “In Pateric scrie ca sfintii Parinti ai Schitului au profetit despre neamul cel de pe urma.

    „A intrebat unul: Ce lucram noi? Si raspunzand unul dintre dansii, Marele Ava Ishirion a zis: noi am lucrat poruncile lui Dumnezeu. Si iarasi intreband a zis: Cei de dupa noi ce vor face oare? Si a zis: vor face numai pe jumatate din cat am lucrat noi. Dar cei de dupa dansii ce vor face? Si a zis: neamul acela nu va putea face nimic; ci le va veni ispita si cei care se vor afla incercati in vremea aceea vor fi mai mari decat noi si decat parintii nostri.“

    Ce ispita infricosatoare va fi oare, sa se arate lamuriti cu toate ca nu vor avea nicio lucrare si vor fi mai mari decat pustnicii cei mai minunati?

    Ispita neamului celui de pe urma a si sosit, mai grozav acum, cu apropierea venirii lui Antihrist incat ameninta sa-i piarda pe cei alesi.

    Si nu-i atat de periculoasa ispita care vine de la vrajmasii lui Dumnezeu, de la atei, de la cei cu grija numai la cele pamantesti sau de la cei destrabalati care nu pot usor sa vatame pe crestini. Pericolul vine de la fratii cei mincinosi, care sunt dusmani ascunsi cu atat mai periculosi, cu cat cred ca ei sunt frati curati. Predica si ei ortodoxia, dar oarecum schimbata si prefacuta dupa placul lumii acesteia si al stapanitorului acestei lumi.Predica lor e ca o hrana prielnica care a inceput sa se strice si in loc sa hraneasca, otraveste pe cei care o mananca. Ei aduc tulburare in randurile crestinilor. Acestia sunt ispita cea mai mare a neamului celui de pe urma. Despre ei a profetit Domnul ca vor fi in veacul cel de apoi: „Multi vor veni intru numele Meu si pe multi vor insela“ (Matei 24, 5).

    Vorbesc si fratii mincinosi de sfanta si preadulcea Ortodoxie, de dragoste, de curatie, de fapta buna, de smerenie si de virtute si ajuta obstile crestinesti. Cat e de greu pentru ortodocsii cei curati si simpli sa inteleaga pe cine au inaintea lor. Cat e de usor sa fie atrasi de ideile lor cele „filosofice” si sa ii creada. Daca rascoleste cineva adanc in sufletele acestor oameni, va gasi nu dragostea cea fierbinte pentru Dumnezeu, ci inchinarea unui idol care se numeste ‘om’. (…)

    De multe ori insala rautatea, prefacandu-se in chipul faptei bune. Dupa cum a spus si Sfantul Dorotei:

    „Nici o rautate si nici unul dintre eresuri, nici insusi Diavolul nu poate sa insele pe cineva, decat daca se preface in chipul faptei bune. Dupa cum si Sfantul Apostol zice ca insusi Diavolul se inchipuie un inger luminat. Neghina numeste Sfantul Vasile cel Mare pe ereticii care strica invataturile Domnului si amestecandu-se ei cu trupul cel sanatos al Bisericii ca, fiind neobservati, sa faca vatamare“.

    “Profetii si marturii crestine pentru vremea de acum“, Editura Cartea Ortodoxa, Alexandria, 2005

    Apreciază

  9. NU E CORECT SPUS VACCINARE CI EUTANASIERE!
    Iata ce a declarat recent marele naist Nicolae Voiculet:

    Naistul Nicolae Voiculeț a anunțat oficial că nu va concerta acolo unde va exista un public discriminat.

    El a cerut organizatorilor să nu-l contacteze în cazul în care doresc să ceară vreo dovadă de vaccinare din partea spectatorilor.

    „NU VOI CONCERTA la niciun eveniment sau pe nicio scenă unde există un public discriminat.
    Vă rog să nu mă mai contactați pentru că nu voi concerta în locurile în care este impusă o dovadă a vaccinării pentru spectatori.

    Folosiți slugile de “artiști” plătiți de guvern, care au cântat la maratoanele vaccinărilor în masă..!
    Muzica naiului meu e o rugăciune pe care o ridic în sunete spre cer și cu ea vreau să vindec oamenii, nu să le cânt în timp ce sunt eutanasiați”, a tunat artistul.

    Reamintim că o poziție asemănătoare a adoptat și legenda muzicii britanice, Eric Clapton.

    https://r3media.ro/nicolae-voiculet-ia-exemplul-lui-eric-clapton-nu-voi-concerta-la-niciun-eveniment-sau-pe-nicio-scena-unde-exista-un-public-discriminat/

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s