Klaus Werner Iohannis, oprește-te! Românii nu doresc să fie implicaţi în acest război antihristic


Asociația Juriștilor pentru Apărarea Drepturilor și Libertăților, prin Președinte Avocat Marina-Ioana Alexandru, te notifică următoarele, în temeiul dispozițiilor imperative ale Constituției României:

1. Klaus Werner Iohannis ești Președintele României, garantul independenței naționale și al integrității terioriale a țării, conform Constituției. Pe cale de consecință ai obligația sacră să fii fidel României, nu intereselor oculte ale puterilor străine potrivnice nevoilor și intereselor poporului român care te-a învestit cu încrederea lui ca să îl reprezinți cu demnitate, nu din poziție de slugă obedientă.
2. Klaus Werner Iohannis, ai obligația sacră să aperi România – stat naţional, suveran şi independent, unitar şi indivizibil.
3. Klaus Werner Iohannis, Poporul Român, în calitate de titular natural și de drept al puterii politice, în fața voinței căruia Armata Română este exclusiv subordonată, îți spune imperativ, ca nu își dă consimțământul pentru a intra în nici un fel de război.

Ca atare îți este interzis să faci din România țintă sigură pentru Rusia, fapt pe care l-ai nesocotit, iar la acest moment, tu și toți cei din aparatul administrației de stat sunteți deja sub incidența dispozițiilor art. 398 cod penal – înalta trădare care spune așa: Faptele prevăzute în art. 394-397, săvârşite de către Preşedintele României sau de către un alt membru al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, constituie infracţiunea de înaltă trădare şi se pedepsesc cu detenţiune pe viaţă sau cu închisoare de la 15 la 25 de ani şi interzicerea exercitării unor drepturi.

4. Klaus Werner Iohannis unicul lucru pe care ai voie și poți să îl faci pentru ați răscumpara înalta trădare față de România și poporul român, este să înțelegi exact și clar momentul în care te afli făcând simultan două declarații:
– Să ceri imediat de la Ucraina predarea de îndată a tuturor teritoriilor istorice românești;
– Să declari imediat neutralitatea României față de războiul dintre Ucraina și Rusia, interzicând trupelor străine de pe teritoriul României să lanseze atacuri asupra trupelor rusești.

5. Klaus Werner Iohannis, în cazul în care vei ignora această notificare, vom considera atitudinea ta un act de rea-credință și înaltă trădare, precum și dovada indubitabilă a faptului că ai avut și ai intenția de a încălca în continuare, în mod flagrant Legea suverană și fundamentală a țării – Constituția României.
Prezenta notificare este înștiințarea ta și punerea în întârziere, astfel încât să nu poți spune că nu ai cunoștință de situația învederată.

România are nevoie și trebuie să fie responsabilă să își respecte și să își apere națiunea, libertatea, suveranitatea, independența, unitatea, indivizibilitatea și pacea.

Președintele Asociației Juriștilor pentru Apărarea Drepturilor și Libertăților,

Avocat Marina-Ioana Alexandru

Precizare. Subscriem întru totul celor scrise de distinsa Doamnă Avocat, care face observaţii şi notificări extrem de inteligente, în condiţiile-n care clasa politică lâncezeşte şi e incapabilă să formuleze astfel de exigenţe fireşti. Accentuez: românii nu doresc să fie implicaţi în acest război, iar Klaus Iohannis e obligat să se conformeze.

Publicitate

9 gânduri despre „Klaus Werner Iohannis, oprește-te! Românii nu doresc să fie implicaţi în acest război antihristic”

  1. Un raspuns obiectiv dat de cineva la intrebarea „cu ce e vinovat poporul ukrainean de ce se intampla acum acolo” a venit asa:”vina apartine poporului pt.ca au instaurat un sef de stat care i-a adus aici”.
    Dar de ce spunem ca lucrurile nu se indreapta ci sunt semne clare ca va fi si aici razboi:
    1.Nu exista niciun semn de pocainta in popor si nimeni nu invata minte din ce este in Ukraina stat vecin noua.Primul semn de pocainta in concret nu vorbe este alungarea ereziei ecumeniste,alungarea ierarhilor eretici ecumenisti romani care pun poporul roman in vrajmasie directa cu Dumnezeu.Acest lucru nu se petrece cu desavarsire.Ba mai mult se ocoleste intentionat subiectul bagandu-se in fata ca praf in ochi sloganuri ca :libertati civile,neutralitate,suveranitate,patriotism in hora cu erezia.
    2.Exista o puternica lasare spre manipulare tv.partinica din partea poporului si absolut nimeni nu are simtul dreptatii,discernamantului ,al iubirii de patrie ,ba mai mult toata lumea participa la campania de ocarare mediatica a unei tari/tinta,nimeni ne-dorind sa fie drept,impartial si obiectiv,ci toata lumea este partinitoare cu cei care ocarasc acea tara la tv.;nimeni nu iubeste binele lui d-apai sa se stie adevarul in chestiuni de conflict.Asadar se constata o simpatie generala numai pentru tabara care manipuleaza prin massmedia.
    3.Exista o partasie generala si generalizata in Romania si o adeziune fidela generala pentru varianta anti-tara-tinta(Rusia) astfel ca nu se mai poate discuta de eventualitati de provocari ale Rusiei sau Nato contra Rusiei cu drone si alte mizerii intrucat prin adeziune generala construita prin manipulare mediatica nu mai e nevoie de circarii de provocari,necesar fiind doar ordinul care vine si supunerea generala la acel ordin de ministru al apararii sau de sef de stat.Planul militar de savarsire a coliziunii cu Rusia de exemplu este realizat cu succes si iremediabil prin massmedia din cauza careia polii populari de indarjire spre razboi contra Rusiei sunt realizati fara costuri si efort.Manipulatorii ca dibaci au tintit si au lovit.Ei stiu ca nu se poate purta vreun razboi daca populatia nu e indarjita dupa cum programeaza ei mai dinainte pt ca s-ar lipsi viitorul conflict de suport emotional de motivare spre directia acelui tip de conflict si razboiul nu s-ar putea declansa orice ai face pe plan strict de tehnica militara.
    4.La ora aceasta se constata o vadita imbatare cu apa plata si rece cum ca notiunea de neutralitate ea singura ne apara de rau.Pai daca se vor normaliza polii de manipulare mediatica spre directia pacii,schimbandu-se actuala orientare media spre directia tocarii populatiei in mod obsesiv ca se vrea pacea cu orice pret,ca se vrea pacea cu orice pret si iar ca se vrea pacea cu orice pret ,ca toata lumea la nivel international face eforturi supraomenesti ca pacea sa imparateasca pt totdeauna.Dar acest lucru nu se vede ca se promoveaza la tv.si ziare.Din contra,din ceea ce rezulta ne dam seama ca vorbim de o impingere intentionata mediatica spre saturarea de atata pace si de bine dorindu-se cu orice pret si la modul urgent opusul acesteia.Un alt aspect destul de clar si important:in massmedia se vede limpede ca niciun decident al statelor nu mai are grija efectelor spuselor sale,afirmatiilor sale,a actiunilor sale ci fiecare este prezentat cu grija ca fiind razboinic neimpacat cu cel cu care este in hara si,mai mult se alimenteaza cu dibacie si se amplifica obsesiv pozitia de razboinic a tuturor taberelor jucatoare nu conteaza din ce motiv chiar din nimica toata daca ar fi motivul,ideea fiind ca e important sa se declanseze imediat conflictul sau conflictele ne-contand din ce cauza-sa fie doar.Si atunci cat de debil sa fii sa mai zici ca taci ca nu o sa fie razboi la noi,sau mondial ci o sa fie numai la sarmanii ukraineni?Sau ca Johannis nu o sa ne bage in razboi cu rusii.Daca nu e trezire generala la realitate,normal ca nu se mai indreapt ceva si normal ca viitoarea catastrofa nucleara este de-a dreptul i n e vi t a b i l a,adica i m i n e n t a.Clar.Rugaciunea?Da.Trebuie facuta si intens dar nu cum ca Dumnezeu va feri Romania de catastrofa nucleara in conditiile clare in care tot poporul s-a lasat manipulat mediatic.Nu asa.Nu mai huliti contra lui Dumnezeu pt ca nu poate fi mintit.Daca populatia Romaniei era cu creier si i-ar fi lasat pe massmedia ei sa vorbeasca-ei sa auda,nu s-ar fi pus in discutie sa apere Dumnezeu Romania prin interventie dumnezeiasca pt ca interventia dumnezeiasca nu ar fi fost necesara daca poporul ar fi fost cum trebuie si ar fi stat in banca lui.Dar pe moment ce romanilor le trebuie tabere si tabere si nu stau in bancuta lor pt cine sa intervina Dumnezeu?In cazul rugaciunii pe care o face fiecare acasa,Dumnezeu va face continuu interventie dumnezeiasca strict pentru protectia celor care se roaga si pentru ocrotirea si izbavirea familiilor lor si a celor dregi precum si a celor pe care ii pomenesc in rugaciuni si nu sunt in vreo erezie ecumenista,deci au stat cuminti dinspre erezie ca sa poata fi la adapost pe vreme de primejdie.

    Apreciază

  2. Prorocii ale Schiarhimandritului Hristofor din Tula (1905-1996), și ale altor cuvioși, despre vremurile din urmă, culese din cuprinsul filmului SAREA PĂMÂNTULUI

    -apariția numerotării persoanei, semn al antihristului, care (numerotare) nu trebuie acceptată cu nici un chip (cnp-ul, vouchere/titluri de proprietate, pașapoarte electronice, coduri de bare, carduri de sănătate, etc).
    -hainele și tunsoarea bărbătească la femei (capul descoperit la femei) este urîciune înaintea lui Dumnezeu (Pr Hristofor nu împărtășea nici fetițele mici aduse la altar în pantaloni)
    -doar dacă se va pocăi de uciderea Țarului Nicolae II și familiei imperiale va fi iertată Rusia și i se va da un nou țar, dar aceasta doar DUPĂ războiul ce va fi
    -va veni vremea cînd toți vor fugi către sate, totul va fi închis, nu vor mai fi nici gaze, nici apă (acestea părintele le-a prorocit încă de prin anii 1970)
    -vor fi prigoane cumplite, creștinii trebuie să-și pregătească căsuțe pe pămînt , călugării vor fi prigoniți cumplit [e vorba de adevărații călugări&creștini, desigur, ceea ce în România post-Creta deja se întîmplă concret] – cei care nu -vor avea casă vor muri pe drumuri (și prin apartamente, din pricina foametei, a dispariției bruște a gazului și a apei). –Părintele spunea că orașele mari trebuie părăsite. Spunea asta prin anii 1970.
    -Biserica TREBUIE frecventată pînă la sfîrșit. Pe de altă parte, Cuviosul Kukșa din Odesa a spus unei fiice duhovnicești că în vremurile din urmă pe pămînt nu vor mai fi decît biserici catolice (papistașe, ERETICE), în care nu va fi voie să intre adevăratul creștin.
    -rămășița dreptmăritorilor creștini va rezista ascunsă în pustii și în peșteri, rugîndu-se, pînă la sfîrșit.
    -Părintele Hristofor spunea că trebuie să luptăm împotriva sistemului (antihristic/globalist/satanist) și duhului lumesc, cu mare strictețe.
    Schimonahia Piama Kasatkina (min 32:30): „Va veni un astfel de timp, că vă veți împărtăși în catacombe/beciuri.” –-Trebuie pregătit vin Kagor, prescură și făină, ca să avem cu ce să ne împărtășim. A spus /Pr Hristofor/ că nu va /mai/ fi nici o biserică rusească, ci doar catolice. A spus părintele: vă vor căuta pe străzi și vă vor duce /cu sila la bisericile catolice/. Cei care vor să se căiască /să aprindă o lumînare/ NU au voie să intre în acele biserici, pt că sînt eretice, antihristice. /Faptul că vor fi oamenii căutați pe străzi și pecetluiți cu forța apare și la Otroc Veaceslav – Ultimul Proroc al Ultimului Țar, v. documentarul Înger Rus/. Părintele /Hristofor/ spunea că trebuie să plîngi mult, să te căiești din adîncul sufletului ca să te ierte Dumnezeu, dacă cumva ai intrat din curiozitate în acele biserici /papistașe/ ca să vezi ce se petrece acolo. Iar oamenii vor fi mînați cu forța în aceste biserici /papistașe/, zicîndu-li-se: „Cum adică mai întîi ați dorit, iar acum nu mai doriți să intrați”. Iar pe cei care nu se vor duce, vor începe să-i prigonească.
    (min. 34:51) Spunea Părintele (Hristofor, unei monahii): „Iar dacă nu veți fi de acord cu ei, vă vor duce departe, departe, și vă vor distruge”(min 35:13, relatează altă ucenică): Părintele spunea că la Soloveț ne vor distruge pe toți. Toți cei care, printre primii, nu vor lua pașaportul, pe toți îi vor duce imediat la Soloveț. Nu va fi hrană și într-o singură noapte ne vor distruge pe toți și ne vor așeza într-un singur mormînt. Acest lucru îl spunea părintele, că la Soloveț pe cei dintîi imediat îi vor distruge.

    -Pr Hristofor îl respecta foarte mult pe Patriarhul Pimen (1910-1990, intronizat Patriarh al Rusiei la 2 iunie 1971), socotit de nevoitorii duhovnicești drept „ultimul Patriarh /adevărat/ al Rusiei” (cf. min 38:30).
    Va fi căderea /ierarhiei/ BISERICII (lepădarea de credință). Se va impune ecumenismul, va avea loc o catolicizare puternică a Rusiei. La Tula vor rămîne doar 2-3 preoți adevărați. „Bine ar fi dacă vor exista doi. Măcar unul dacă va exista datorită rugăciunilor celor ce se roagă”, spunea Schiarhim. Hristofor. „Chiar și așa”, mai spunea el, „aproape toți clericii îl vor trăda pe Domnul Dumnezeu, vor cădea ispitei numerelor, va fi repetarea trădării lui Iuda” (min 39:05).
    -Pr. Hristofor spunea că Vlădica Serapion este ultimul Mitropolit Ortodox de Tula care a luptat pentru credință, iar Patriarhul Pimen, ultimul Patriarh Ortodox al Rusiei. El știa că după moartea acestora, numerele, pașapoartele noi și în general toate cele electronice vor fi introduse peste tot, iar arhiereii /le/vor binecuvînta.
    Spunea că va fi foamete (cauzată de războiul cel mare care va fi), că pentru zece zile trebuie să avem apă și pesmeți (min 40:39), pt că se vor petrece astfel de lucruri, încăt nu se va putea ieși din casă. Totul se va instala brusc, vor fi de toate (în magazine) dar deodată totul va dispărea. Spunea Părintele: „Acum nu ne aflăm în timp politic, și apocaliptic.”
    altă credincioasă, foarte vîrstnică, mărturisește (min 41:36): „Părintele a spus că Domnul a adăugat 27 de ani. Au trecut 9 ani de cînd a murit Părintele. Și iată că din spusele lui mai rămîne puțin timp [i.e.: cei 27 de ani curg pînă în 2023] Părintele spunea că în acești ani vor fi nenorociri cumplite. Că trebuie să fie război, să fie foamete. Va fi foamete mare. Iar dacă nu va fi război, va fi rău. Totul va pieri. Spunea că războiul va fi scurt, dar totuși oamenii se vor mîntui, mulți se vor mîntui. Iar dacă nu va fi război, nimeni nu se va mîntui.”

    „Pr Hristofor spunea că biserica va fi cuprinsă de răceală. Toate se vor soluționa, totul se va face, dar nu se va oferi oamenilor dragoste sufletească. Vor fi atrași mai mult de bani.” (min 42)
    ”Se vor schimba slujbele, vor oficia slujbe catolice. „Trebuie să luați aminte”, spunea el. Cînd nu vor mai rosti Tatăl Nostru și Crezul în biserică, biserica nu se va mai putea frecventa. Aceste lucruri se vor întîmpla cu siguranță. Nu vei mai avea unde să mergi”
    „Părintele spunea că nu trebuie să scoatem moaștele Cuvioasei Eufrosina /cea Nebună pentru Hristos din Koliupanovo, +1855, la vîrsta de 100 de ani, v. http://www.miriamturism.ro/kolipanovo-rusia-cautand-o-pe-cuvioasa-eufrosina-cea-nebuna-pentru-hristos/ /, deoarece le vor profana. Ea trebuie să rămînă înmormîntată așa cum este.” (min 44)
    -Se vor repeta cu Rusia cele petrecute în 1917 (din pricina neîmpotrivirii la globalizare). Globalizarea nu o poți opri, dar noi putem să nu participăm la aceasta. Putem respinge acest sistem. Mai bine să fim prigoniți, dar liberi. Părintele binecuvînta achiziționarea de căsuțe cu terenuri, spunînd: „pămîntul ne va hrăni”. Spunea să cumpărăm măcar o colibă, și imediat să săpăm o fîntînă, ca să avem apă, și să plantăm sălcii. La căldură mare totul se va usca, va seca, ghețarii din nord se vor topi, iar munții se vor muta din loc. Și atunci cei care au plantat sălcii vor găsi mereu sub salcie pămînt umed.. Va trebui să facem rugăciune, să luăm puțin pămînt, să-l facem ghem,să-l însemnăm cu sf cruce și să-l mîncăm. Va ține loc de pîine și apă. , , . (min. 46) va fi o situație de oscilare vreme de 8-9 ani, după care va fi arșiță cumplită, totul se va usca, nu se va reuși strîngerea recoltei. VA fi un anotimp cu ploaie, recolta va fi bună, bogată, dar vor începe ploile și totul va putrezi. Oamenii nu vor putea strînge recoltele (min 47)

    -Părintele spunea: „Eu plec, dar voi veți trăi suferințe cumplite”. – „Și cum să ne mîntuim cînd nu veți mai fi cu noi?” – „Citiți Evanghelia, Psaltirea, și cît timp bisericile sînt încă deschise, cît încă nu există amestec de credințe, frecventați biserica, împărtășiți-vă, mergeți la Taina Sf. Maslu.”
    -După război vor mai rămîne foarte puțini oameni. Doar după el vom avea un țar nou. Viața va fi atunci foarte bună, evlavioasă, dumnezeiască, dar aceasta se va întîmpla doar după război, care va fi foarte scurt. Lungimea domniei țarului și a modului de viață evlavios aferent lui va dura în funcție de pocăința și rugăciunile poporului.
    -Părintele nu mai binecuvînta căsătoriile în aceste timpuri apocaliptice, ci retragerea la mînăstire. (Deși și în mînăstiri va fi cumplit de greu din pricina lipsei povățuitorilor duhovnicești. Cei care nu se vor strădui să dobîndească puterea călugărească prin rugăciune și nevoințe vor rămîne „călugări necopți”. Din pricina duhului lumesc și în mînăstiri se vor accepta carduri electronice, și mulți monahi din această cauză vor părăsi și mînăstirile. De aceea e bine de cei ce vor avea un colț unde să se retragă, iar cei care nu vor avea vor muri pe sub garduri).
    -Părintele spunea că în vremurile acestea de pe urmă trebuie să ne cumpărăm case, să ne adunăm în comunități de cîte șapte-zece persoane, ca să ne rugăm. Ne binecuvînta să facem rezerve de Agheazmă de la Bobotează și prescuri uscate, păstrate în borcane de sticlă închise ermetic, ca nu cumva să pătrundă vreo musculiță. Iar cînd va avea loc amestecul de credință, atunci ne vom ruga acasă, vom aprinde candele, lumînări, și vom consuma acea prescură și Agheazmă Mare și Însuși Domnul ne va împărtăși tainic. Părintele blagoslovea ca între aceste grupuri să se afle măcar un preot, ca măcar în treacăt să poată veni și să împărtășească oamenii. Un preot care să aibă antimis. Așa blagoslovea Părintele. (min 50).

    -Produsele cu coduri de bare nu trebuie consumate decît după ce am rupt mai întîi codurile de bare de pe ele, am făcut rugăciune, și le-am însemnat cu sf cruce și stropit cu Agheasmă Mare. Codul de bare este chiar pecetea care se va aplica pe mînă și pe frunte (min 57).
    -Despre această pecete au vorbit și Sf Nil Izvorîtorul de mir, și Sf Lavrentie de Cernigov și în general toți Sfinții Bisericii. Sf Ieronim de la Sanaksar a vorbit despre metoda vicleană de aplicare a pecetei pe mînă și frunte, cu laserul.
    -Acceptarea documentelor electronice, deși nu este încă definitiv lepădarea, este cale sigură sprea ea, căci prin acest accept se întunecă mintea omului, el devine zombie, pierde puterea diescernămîntului, a deosebirii minciunii de adevăr – astfel încît în final omul de bună voie își va da fruntea și mîna la pecetluirea cu laser (min. 1:00:34)
    -Va fi fărîmițarea familiilor, care nu vor mai fi mari și unite ca în trecut. Vor fi amestecări de credință, fetele noastre (rusoaicele) se vor căsători cu persoane de alte credință, mai ales chinezi, China va veni asupra noastră (min 1:05.07). –Căsătoriile acestea mixte sînt uriciune înaintea lui Dumnezeu, chinezii, cînd vor veni asupra noastră, ne vor sugruma (literalmente, min. 1:05:38).
    -NU trebuie participat la recensămînt – căci listele nominale merg direct în marele computer „fiara” de la Bruxelles.
    -Părintele NU blagoslovea mergerea la alegeri. Spunea: „Să nu mergeți” (min 1:06:46)
    -Vor dispărea crucile din biserici, dar mai întîi vor dispărea și crucile monahale, paramanele. Părinții vor dori să-și boteze copiii și nu vor găsi cruci.
    -Cei care acceptă documentele electronice se preschimbă radical, omenirea care se integrează sistemului globalist în mod ușuratic și nepăsător (creștini fiind, participanți la slujbele bisericii) se schimbă radical: se plîng de dureri de cap incurabile, își pierd memoria, devin zombi. Există acum un fel de „stingere” a sufletului (min 1:18:37)

    Apreciază

  3. Va veni ceasul când ne vom atinge de puterea lui Dumnezeu, indiferent dacă vrem sau nu acest lucru
    Sfântul Ioan Maximovici

    Dumnezeu este foc mistuitor (Evr. 12, 29). Când un obiect se atinge de foc, el se schimbă: ori arde, ori se căleşte. La fel şi omul, când se atinge de Dumnezeu, ori piere, ori se mântuieşte. Focul este întotdeauna foc! Dar vedem că din atingerea de el rezultă fie cenuşă, fie oţel, în funcţie de ceea ce se atinge. La fel se întâmplă şi cu omul, şi totul depinde de ce anume va aduce el focului dumnezeiesc, adică în ce stare este omul când se atinge de Dumnezeu. Dacă se ţine ca fierul, atunci puterea fierului va deveni de oţel. Dar dacă se coboară până la slăbiciunea paielor, va fi mistuit. Fiecare om, mai devreme sau mai târziu, este în mod inevitabil adus la Dumnezeu şi vai lui dacă nu se va pregăti pentru această întâlnire. Lev Tolstoi s-a apropiat de Dumnezeu cu neglijenţă, plin de sine, fără frică de Dumnezeu, s-a împărtăşit cu nevrednicie şi a ajuns apostat.
    Va veni ceasul când ne vom atinge de puterea lui Dumnezeu, indiferent dacă vrem sau nu acest lucru. Lopata este în mâinile Domnului. Cu lopata se aruncă seminţele şi paiele; paiele le împrăştie vântul, iar seminţele cad la picioarele Stăpânului şi sunt strânse în jitniţe, în timp ce paiele sunt lăsate deoparte sau arse. Întâlnirea cu Domnul este inevitabilă şi trebuie să ne pregătim pentru ea. Păcatele noastre sunt paiele care sunt mistuite la această întâlnire. Trebuie ca, din vreme, să facem singuri judecată cu noi înşine şi noi înşine, pregătindu-ne pentru această întâlnire, trebuie să ne desprindem de paie, să mistuim paiele păcatelor prin pocăinţă. Ori se mistuie ele singure, ori împreună cu ele se mistuie şi omul, care s-a înrobit păcatului. Trebuie să ştim că vine Judecata de Apoi şi să ne raportăm cum se cuvine la acea zi şi la acel eveniment. Trebuie să ne curăţim sufletele şi să ne rugăm. Trebuie să ne raportăm la acel eveniment în mod limpede şi conştient, iar nu ca o jivină care-şi ascunde capul ca să nu vadă primejdia.

    Sfântul Ioan Maximovici, Predici și îndrumări duhovnicești

    Apreciază

  4. Participarea la Liturghia de obște este dovada că noi aparținem Bisericii
    SFÂNTUL IERARH IOAN MAXIMOVICI

    Lui Dumnezeu Îi place ca oamenii să se mântuiască împreună și de aceea a întemeiat Biserica, adică obșteasca adunare a tuturor celor care cred drept în Dumnezeu și care are drept cap pe Hristos, aceasta având ca scop nașterea din nou, desăvârșirea membrilor ei de pe pământ și fericirea cerească a acestora. Pentru a ne mântui trebuie să fim membri ai Bisericii și să luăm parte la viața acesteia. Membrii Bisericii trebuie să se adune la rugăciunea obștească în biserici – în locurile consacrate lui Dumnezeu, unde totul amintește de cer.

    În biserici noi putem să ne eliberăm cu ușurință de grijile pământești și să fim cu luare-aminte, năzuind către rugăciune. Rugându-ne împreună, ne exprimăm iubirea unul față de celălalt și astfel, în timpul obșteștii Liturghii, nu trebuie să citim rugăciunile particulare, ci mai cu seamă să urmărim Dumnezeiasca Liturghie, prin semne de cinstire a Dumnezeirii exprimate laolaltă (metanii, închinăciuni etc.). O astfel de rugăciune sporește dispoziția evlaviei și-i însuflețește pe cei care se roagă, pentru că ea trece de la unul la altul. Dumnezeu vrea și ascultă pe fiecare în orice loc, dar cu osebire prezența harului Său se află în biserici, după cum o arată oamenii în multe vedenii (Sfântul Andrei cel nebun pentru Hristos a văzut Acoperământul Maicii Domnului; Sfântul Serafim de Sarov L-a văzut pe Hristos în timpul Vohodului Mic; slujirea îngerilor cu Sfântul Spiridon al Trimitundei etc.). „Lui Dumnezeu îi este scumpă rugăciunea de acasă, însă și mai scumpă rugăciunea din biserică” – i-a fost descoperit Sfintei Iuliana (trăitoare din veacul al XVII-lea). După canoanele Bisericii (canonul 80 Trulan), creștinul care vreme de trei duminici nu ia parte la dumnezeiasca Liturghie ar trebui să fie afurisit (îndepărtat de la Sfânta Împărtășanie) de Biserică, iar dacă este față preoțească ar trebui caterisit. Doar aceia care trăiau singuri în pustie nu se adunau la rugăciunea cea de obște însă, dacă erau alți pustnici în pustia din apropiere, atunci sâmbăta și duminica ei le petreceau împreună, adunându-se la Sfânta Liturghie.

    Participarea la Liturghia cea de obște este dovada că noi aparținem Bisericii, iar îndepărtarea de Sfânta Liturghie este un semn al lepădării de Biserică. Să participăm la Sfânta Liturghie din biserică nu doar în duminici și în sărbători ci, dacă se poate, chiar în fiecare zi.

    (Sfântul Ioan Maximovici, Despre rugăciune, traducere de Gheorghiță Ciocioi, Editura Sophia, București, 2018, pp. 19-23)

    Apreciază

  5. În timpul lui Antihrist, Ierusalimul va deveni capitala lumii, care i-a recunoscut stăpânirea.
    SFÂNTUL IERARH IOAN MAXIMOVICI

    El va crea condiţii de viaţă Bisericii, îi va îngădui să slujească, va promite că va construi biserici splendide, cu condiţia recunoaşterii lui ca „fiinţă supremă” şi ca lumea să i se închine. Va avea o ură personală faţă de Hristos. Va trăi din această ură şi se va bucura de lepădarea oamenilor de Hristos şi de Biserică.

    Va fi o apostazie generală şi, pe deasupra, mulţi episcopi vor trăda credinţa, iar ca justificare, vor arăta spre starea strălucită a Bisericii. Căutarea compromisului va fi atitudinea caracteristică a oamenilor. Fermitatea mărturisirii va dispărea.

    Oamenii vor căuta cu asiduitate să-şi motiveze căderea, iar răul, ca o moleşeală malignă, va susţine această stare generală. Oamenii vor avea obişnuinţa lepădării de dreptate, a dulceţii compromisului şi a păcatului. Antihrist va îngădui oamenilor totul, numai ca ei „căzând în faţa lui, să i se închine“. Nu este o atitudine nouă faţă de oameni: şi împăraţii romani erau gata să le redea libertatea creştinilor cu condiţia ca ei să le recunoască divinitatea şi suprema putere divină şi îi chinuiau doar pentru că ei mărturiseau că „Domnului Dumnezeului tău să te închini şi Lui Singur să-i slujeşti” (Matei 4, 9-10). Întreaga lume i se va supune şi atunci el îşi va descoperi faţa şi ura faţă de Hristos şi de creştinism. Sfântul Ioan Teologul spune că toţi cei ce i se vor închina vor avea un semn pe frunte şi pe mâna dreaptă. Nu se ştie dacă aceasta va fi cu adevărat un semn pe trup sau este o exprimare simbolică a faptului că oamenii vor recunoaşte şi cu mintea necesitatea închinării la Antihrist şi că întreaga lor voinţă îi va fi supusă, în timpul unei astfel de supuneri totale a întregii lumi – şi cu voinţa, şi cu conştiinţa – vor apărea cei doi drepţi de care am amintit, care vor propovădui fără teamă credinţa şi îl vor da în vileag pe Antihrist. Sfânta Scriptură spune că înainte de venirea Mântuitorului vor apărea două „sfeşnice“, doi „măslini arzători“, „doi drepţi“. Pe aceştia Antihrist îi va omorî cu puterile magului. Cine sunt drepţii aceştia? După Predania Bisericii, sunt cei doi drepţi care nu au gustat moartea: profetul Ilie şi profetul Enoh. Există o proorocire că aceşti drepţi Care nu au gustat moartea o vor gusta pentru trei zile, iar peste trei zile vor învia. Moartea lor va fi o mare bucurie pentru Antihrist şi pentru slugile lui. Învierea lor de peste trei zile îi va aduce într-o stare de nespusă groază, de înfricoşare şi tulburare. Atunci va veni sfârşitul lumii.

    Sfântul Ioan Maximovici, “Predici si îndrumari duhovnicesti“, Editura Sophia, Bucuresti, 2001

    Apreciază

  6. Rugăciuni ale Sfântul Cuvios Iosif Isihastul

    Văd sufletul meu mort și din aceasta pricină suspin deasupra lui. Vai mie, ticălosului, care întinez acest loc curat și sfânt. Pe acest loc au pășit picioarele ostenite ale Părinților și ale Pustnicilor, aici și-au vărsat sudoarea, au plana, s-au rugat, s-au nevoit s-au sfințit, iar eu îl întinez. Nu am încetat și nu încetez a striga și a cere mila Domnului, chiar dacă, în fiecare zi punând început, mă aflu mincinos și păcătos.

    Doamne, Iisuse Hristoase, Preadulce Părinte, Dumnezeule și Doamne al milei și a toată făptura Ziditorule, caută spre smerenia mea și iartă-mi toate păcatele pe care în viata mea le-am făcut, până în ziua și ceasul de acum. Și trimite pe Preasfântul și Mângâietorul Tău Duh, ca să mă învețe, să mă lumineze, să mă acopere spre a nu păcătui, ci a Te iubi din tot sufletul și inima mea pe Tine, Preadulcele meu Mântuitor și binefăcător Dumnezeu, Cel vrednic de toată dragostea și închinarea.
    Așa, Bunule Părinte, Cel fără de început, Fiule Cel împreună fără de început și Preasfinte Duhule, învrednicește-mă de luminarea dumnezeieștii cunoștințe, ca să vad Harul Tău cel dulce și prin el să port greutatea acestei privegheri de noapte a mele și curate să-Ți aduc rugăciunile și mulțumirile mele cele către Tine, pentru rugăciunile Preasfintei Născătoarei de Dumnezeu și ale tuturor Sfinților. Amin

    O, iubite și Preadulce Iisuse Hristoase, cine Te-a rugat pentru mine, ca să ma aduci în aceasta lume și să mă nasc din părinți buni și credincioși, de vreme ce alții se nasc turci (musulmani), catolici, masoni, evrei sau idolatri și chiar atei? Cu cât trebuie, dar, să Te iubesc mai mult și să-Ți mulțumesc pentru acest dar atât de mare și pentru binefacerea pe care mi-ai dat-o? Chiar și sângele meu de l-aș vărsa, tot nu aș putea să-Ți mulțumesc?

    Mântuitorul meu Preadulce, cine Te-a rugat pentru mine, ca să ma rabzi de atâția ani pe mine, cel ce din vârsta copilăriei păcătuiesc, și nu Te scârbești de mine, văzându-mă nedreptățind, furând, mâniindu-mă, lăcomindu-mă după mâncăruri și după altele, pizmuind și toată răutatea săvârșind, iar pe Tine, Dumnezeul meu, ocărându-Te prin faptele mele?
    Tu, Doamne al meu, nu ai trimis moartea, ca să mă ia, în păcate aflându-mă, ci cu îndurare m-ai răbdat pe mine care, dacă aș fi murit, veșnic m-aș fi osândit. O, bunătatea Ta, Doamne!

    Cine Te-a rugat pentru mine, ca să ma aduci la pocăință și la mărturisire și să mă îmbraci în Marea și Îngereasca Schimă? O, măreția Ta, Doamne! Cât de înfricoșătoare și de măreață este purtarea Ta de grijă! O, bogăția darurilor Tale, Doamne! O, vistieriile Tale cele nedeșertate și tainele cele negrăite! Cine nu se va înfricoșa, văzând bunătatea Ta? Cine nu se va minuna, văzând bogăția milei Tale?
    Mă înfricoșez, Stăpâne, să povestesc bogăția darurilor Tale.
    Stăpânul și Domnul meu să mântuiască pe cel ce-L răstignește! Eu, prin păcatele mele, pe Făcătorul meu Îl răstignesc, iar Cel ce m-a zidit pe mine mă slobozește. O, Iisuse, dulce dragoste, cât de mult iți sunt dator. Nu pentru viața veșnică pe care mi-ai făgăduit-o trebuie să Te iubesc, Ziditorul meu, nu pentru că mi-ai spus că-mi vei da Harul Tău, nici pentru Rai, ci sunt dator să Te iubesc pentru că m-ai slobozit din robia păcatului și a patimilor…

    Apreciază

  7. Despre nevoințe
    Nu vrei sa pătimești? Înseamnă că nu vrei să urci. Dacă cineva nu vrea să îndure necazurile, atunci să nu îndrăznească să ceară har de la Dumnezeu. De aceea ți-a luat harul, pentru a deveni înțelept. Va veni din nou. Nu te va lăsa. Este rânduiala lui Dumnezeu. Dar iarăși va pleca. Și iarăși va veni. Este de ajuns să nu încetezi a-l cere, până când te va arăta desăvârșit.

    Dar înainte de orice altceva, spuse bătrânul cel sfânt, „roagă-te cu osârdie Domnului, ca să-ți poată deschide porțile Luminii. Nimeni nu poate să înțeleagă Adevărul, dacă nu i se dăruiește înțelegerea de către Dumnezeu Însuși, Care a descoperit-o fiecăruia dintre cei ce L-au căutat cu rugăciune și dragoste.

    Oriunde te-ai afla, socotește-te cel mai mic și slujește pe toți frații tăi.

    Lupta împotriva iubirii de sine este grea, dar pe toate le lucrează Harul lui Dumnezeu. Dacă omul, mai ales la început, nu folosește asprimea, atunci frica și iubirea de sine îl înăbușă. Și dacă nu intră doar cu credința și fără șovăire în marea ispitelor, nu va primi ajutor simțit de la Dumnezeu și atunci nu va înainta nici un pas. De aceea, să nu fiți fricoși, mai ales acum, când sunteți la început, pentru a putea atrage Harul lui Dumnezeu. Acesta obișnuiește să aducă mângâiere celor neclintiți în credință și tuturor celor care, pentru porunca și dragostea lui Dumnezeu, se aruncă în oceanul lepădării de sine.

    Să nu le aștepți numai pe cele dulci. Să le aștepți și pe cele amare. Atunci când ți se va dărui o stare plină de Har, să aștepți în curând ispita. Dar și atunci când ai ispite și mâhniri, să știi că aproape este și mângâierea de la Dumnezeu.

    Dacă vrei să fii robul lui Hristos, trebuie să primești și tu tot ceea ce a răbdat El pentru noi, adică disprețuiri, ocări, înjosiri, chiar și scuipări și bătăi. Dacă rabzi toate acestea, atunci ridici și tu o cruce mică și-L urmezi pe Hristos. Nimeni nu dobândește mântuire și sporire cu desfătare, cu cinstiri deșarte și cu politețe.

    Dintre învățăturile Sfântului Cuvios Iosif Isihastul

    Apreciază

  8. Strâmtă şi anevoioasă este calea lui Dumnezeu, dar şi odihna viitoare mare şi nemărginită este
    SFÂNTUL CUVIOS TEODOR STUDITUL

    Arvuniţi Împărăţia Cerurilor şi aşteptaţi fără îndoială bunătăţile făgăduinţelor dumnezeieşti. Strâmtă şi anevoioasă este calea lui Dumnezeu, dar şi odihna viitoare mare şi nemărginită este. Ispitele dracilor sunt dese, ca să ardă casa sufletului vostru, dar roua duhului le stinge şi vă găteşte băutură bună în viaţa veşnică.

    (Sfântul Teodor Studitul, Cuvântări duhovnicești, Editura Episcopia Alba Iulia, Alba Iulia, 1994, p. 84)

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Noul Daniel Vla - Ortodoxie, Țară, Românism

Creștinism ortodox, sfinți, națiune, eroism, istorie…

Ortodoxia Jertfitoare

"Ortodoxie minunată, mireasă însângerată a lui Hristos, niciodată nu ne vom lepăda de tine noi, nevrednicii, şi dacă o vor cere situaţia şi timpurile, învredniceşte-ne să vărsăm pentru tine şi ultima picătură de sânge". - Stareţul Efrem Filotheitul din Arizona

Ortodoxia mărturisitoare

,,Dacă cineva va păzi cuvântul Meu, nu va vedea moartea în veac" (Ioan 8, 51).

Mărturisirea Ortodoxă

Portal de teologie și atitudine antiecumenistă

%d blogeri au apreciat: