Afară!

Afară din cmb-ul babilonic, ,,cel care a ajuns locaș demonilor, închisoare tuturor duhurilor necurate, și colivie tuturor păsărilor spurcate și urâte,, (Apocalipsa 18, 3). Afară din acest loc de spurcăciuni și hule împotriva lui Dumnezeu, unde sodomiții de toate felurile au ajuns să fie numărați în rândul ,,bisericilor,,. Au recunoscut ereticii în Creta statut de ,,biserică,, tuturor ereziilor și rătăcirilor lumii și rezultatul îl vedem. Cerem minciuno-episcopilor români, care bat drumurile ecumeniste ale lumii, să nu mai vorbească în numele Sfintei Biserici Ortodoxe Române, care e în afara acestor organisme satanice.

Afară din ue-ul blestemat și spurcat, în care am fost târâți de niște lepădături dezgustătoare, prin înșelăciune și promisiuni deșarte. Poporul Român e batjocorit de niște lepre respingătoare, care emit directive împotriva lui și a bunului simț.

Afară din nato care nu ne ajută și nu ne apără. Dimpotrivă, întărește ocupația nedreaptă a unor teritorii românești răpite de bandiții istoriei. Dacă ar avea intenții bune, în două săptămâni am putea fi uniți cu Republica Moldova, ca prim pas al întregirii României.

Afară trupelor de ocupație americane și desființarea bazelor militare înființate pe pământ românesc. Acești criminali ai istoriei nu fac altceva decât să declanșeze razboaie în toate regiunile lumii. Acum doresc să ne târască în acest război irațional dintre Rusia și Ucraina, război pe care l-au provocat, îl întrețin și-l amplifică, pentru că este îndreptat împotriva Bisericii Ortodoxe, pe care o vor distrusă, spre a netezi calea blestematului antihrist.

Afară scursorilor străine, care băltesc pe pământul nostru, ne batjocoresc și ne jefuiesc de avuțiile pe care ni le-a dat Dumnezeu. Afară împuținaților mintali, cu ifose de mari conducători și binefăcători ai neamului.

Afară, ecumeniștilor din toate structurile bisericești, executanți prostănaci ai tuturor aberațiilor venite de afară, de la vrăjmașii Sfintei Ortodoxii. Lăsați-ne odată, pușlamale, care ne spurcați Sfintele Mănăstiri, prin găzduirea sodomiților și sataniștilor. Nu vom uita ce ați făcut la Mănăstirile Neamț și Sihăstria Putnei.

Afară…

Presbiter Iovița Vasile

16 gânduri despre „Afară!”

      1. Profesorul Dimitrios Tseleggidis, care a fost apropiat timp de decenii de Sfântul Efrem Katounakiotul, l-a întrebat odată ce fel de lucrare este ecumenismul.
        Gheronda i-a răspuns atunci:

        „Această întrebare, copilul meu, mi-a pus-o chiar altcineva mai devreme.
        Eu nu am studiat acest subiect.
        De aceea, pentru că a trebuit să răspund, am primit o întrebare și nu aveam nicio părere în această privință, m-am dus la chilia mea și m-am rugat și L-am rugat pe Hristos să mă instiinteze ce este ecumenismul.
        Apoi i-am dat răspunsul respectivului, și anume că ecumenismul este condus de duhuri viclene și este dominat de aceste duhuri rele”.

        Când tânărul profesor Tseleggidis de atunci l-a întrebat cum a fost instiintat de acest lucru, Gheronda Efrem i-a răspuns:

        „După rugăciune, chilia mea s-a umplut de o duhoare insuportabilă, care mi-a adus intunecare în suflet, si chiar nu am mai putut respira”……

        „În toate cazurile în care cei pentru care ma rog sunt încurcați cu vrăjitorie, cu duhuri rele, aceasta este modalitatea prin care sunt instiintat.
        Uneori primesc si răspuns verbal, dar în acest caz, acesta a fost răspunsul și am certitudinea absolută că ecumenismul nu este de la Duhul Sfânt, ci este propagat de duhurile rele”.

        https://www.impantokratoros.gr/F99EA4A8.el.aspx

        Apreciat de 1 persoană

    1. Preot Ciprian Mega:
      „ Când eram student, am scris un roman, o poveste istorico-ficţională care surprindea pasaje din istoria BOR în interbelic şi în comunism. Nu am realizat atunci dimensiunile poveştii care va urma.
      Un episcop, astăzi răposat, care inspirase un personaj din carte, s-a asigurat ca primul tiraj să nu ajungă-n librării. Momentul acela m-a aşezat în umbra aceasta de nonconformist. De aceea nu am încăput în ţară.”

      https://dlscrib.com/queue/pantecul-desfranatei_58a837d46454a7de16b1e8d1_pdf?queue_id=5970beeedc0d607003a88e7b

      Apreciază

      1. Este vorba de episcopul Adrian Hritcu care este dezvaluit in romanul lui Ciprian Mega „Pantecul desfranatei” ca fiind racolat de masonerie si propulsat pe treptele ierarhice.
        In romanul acesta este dezvaluita si curvasareala lui Epifanie Norocel zis si dracul gol!
        De asemenea este descrisa si apartenta lui Mihail Sadoveanu la masonerie.

        Apreciază

        1. (..)

          Profețiile Gerontissei Lambrini:
          „Ei vor pune înaintea ta „Crucea” și „Pâinea” și îți vor spune să alegi!”

          (..)

          Γερόντισσας Λαμπρινής a mai spus, în 1990:

          – Va vor obliga să luati o carte de identitate (biometrica; portofelul digital etc)
          Veți face toate tranzacțiile cu acest card de identitate biometric.
          Nu-l luați, este al antihristului.
          Cine il ia imediat va pierde harul de la Botez.
          Maica Lambrini a mai spus că vor obliga oamenii să ia cardul (biometric, portofelul digital etc) în diverse moduri.

          Lucrurile se vor schimba, nu vor fi așa cum sunt acum.
          Va veni o mare sărăcie!

          Veti manca paine uscata in casa voastra si vecinul va fi gelos pe voi pentru ca nu va avea !!
          Ei vor oferi pentru că sunteți șomeri de lungă durată, un ajutor financiar, dar pentru a-l obține ajutorul financiar trebuie să aveți un card de identitate (biometric, portofel digital etc).
          Mulți vor fi înșelați…
          Gândiți-vă la un tată cu trei copii care nu va avea de mâncare.
          Va alerga imediat să ia cardul (biometric), să cumpere niște spaghete, fasole… (Nu se refera la un simplu card bancar, ci „cardul cetateanului” care va incluse toate cardurile in el).

          La acea vreme, problema carti de identitate biometrica mă preocupa intens.
          Primul cuvânt pe care mi l-a spus, fără să menționez nimic despre acest subiect, a fost:
          „Nu trebuie să luăm „cardul cetateanului” caci după acceptarea lui urmeaza sa ne impuna pecetea (το χάραγμα) ”

          Sectorul privat va falimenta și locurile de muncă vor fi pierdute, doar funcționarii publici vor rezista, nu că vor primi mulți bani.
          Imaginați-vă un copil care s-a născut și a crescut în Atena cu micul dejun, prânzul, cina și va veni în mod necesar în satul său, mâncând o bucată de pâine de porumb și un ou prăjit și aceasta poate ca va fi mâncarea lui pentru întreaga zi!…

          Cine îți va vedea grădina, va fi ispitit, va sari gardul și nu vei putea să-l oprești!
          El va spune: „prietene, mi-e foame, copiii mei sunt flămânzi!”…
          Scăderea nașterilor în patrie

          Extras din cartea „Asceții în lume”, a 19-a narațiune.

          Προφητείες Γερόντισσας Λαμπρινής: «Θα βάλουν μπροστά σας τον “Σταυρό” και το “Ψωμί” και θα σας πουν διαλέξτε!»
          https://www.true.gr/profities-gerontissas-labrinis-tha-valoun-brosta-sas-ton-stavro-ke-psomi-ke-tha-sas-poun-dialexte/

          Apreciază

        2. La batranete, Episcopul Adrian Hritcu s-a retras la Manastirea Poglet( jud Bacau) si a contribuit cu toata averea sa la reconstructia manastirii.
          Poate a fost impresionat de Sfintenia locului. Poate il mustra constiinta si avea nevoie de iertarea pacatelor. Oare s-a lepadata de satana si de toate masoneriile lui…???
          Tot in aceasta manastire este si ingropat. La inmormantare nu au lipsit fratii( fratii de loja) purtatori de mitra si grade pe sub vesminte.
          Cine rezista sa-i asculte, ii poate vedea in : Slujba de inmormantare IPS Adrian Hritcu

          Apreciază

          1. Multumesc pentru film. Am citit cartea cu niste ani in urma si aveam niste curiozitati. Am vazut cum nu se insemneaza dumnealor arhiereii cu semnul Sfintei Cruci. Doar vor sa dea impresia, dar au mainile legate si semnul lor are numai trei brate, deci nu-i Cruce. Am urmarit secvential filmul, fiind destul de lung. Doamne ajuta.

            Apreciază

            1. Da. Daca au intrat in masonerie dupa cum s-a creat acest nou juramant ca episcopii sa fie racolati in loji masonice, vor avea acest consemn sa scalcieze crucea si insemnarea cu semnul crucii. Majoritatea arhiereilor sunt masoni!

              Apreciază

              1. Angajament facut de episcopi cu Securitatea Republicii şi cu Partidul Comunist: …..”Mă oblig prin această declarţie să contribui la destabilizarea Bisericii Ortodoxe, care, prin predici şi slujbe, contribuie la îndobitocirea poporului şi îl revoltă împotriva sistemului comunist.”

                „Mi-a aruncat în faţă o hârtie şi a început mi se adreseze cu aere de mare învăţat:
                -Scrieţi aşa: Subsemnatul…cum vă numiţi, numele complet; apoi numele parinţilor, declar pe proprie răspundere ca voi colabora pe tot parcursul activităţii mele de episcop cu Securitatea Republicii şi cu Partidul Comunist. Mă oblig prin această declarţie să contribui la destabilizarea Bisericii Ortodoxe…La auzul acestor cuvinte m-am oprit indignat şi l-am privit.
                M-a privit şi el, dându-mi de înţeles că ar fi înţelept să scriu ce-mi dictează, şi a continuat:
                -Scrieţi mai departe, părinte: …la destabilizarea Bisericii Ortodoxe, care, prin predici şi slujbe, contribuie la îndobitocirea poporului şi îl revoltă împotriva sistemului comunist.
                Puneţi data şi semnaţi, va rog!
                Mă bucur, tovarăşe episcop, că ne-am putut înţelege cu dumneavoastră şi avem speranţa că vom stabili o colaborare cât mai eficientă, mai ales că sunteţi membru al Masoneriei, societatea care a născut sistemul comunist, precum şi alte sisteme politice şi ideologii.”

                Apreciază

                  1. Iata consecintele slujirii idolatre a ecumenismului!
                    Nicolae Dima este fostul director Trinitas TV!
                    Fata lui este in coma!

                    Fiică de preot în comă profundă s-a mișcat în momentul în care a fost atinsă de sfintele moaște ale Sf. Nectarie și ale Sf. Ecaterina!
                    https://m.ziuanews.ro/stiri/fiic-de-preot-n-com-profund-s-a-mi-cat-n-momentul-n-care-a-fost-atins-de-sfintele-moa-te-ale-sf-nectarie-i-ale-sf-ecaterina-1573396

                    Apreciază

Lasă un comentariu

Ortodoxia Jertfitoare

"Ortodoxie minunată, mireasă însângerată a lui Hristos, niciodată nu ne vom lepăda de tine noi, nevrednicii, şi dacă o vor cere situaţia şi timpurile, învredniceşte-ne să vărsăm pentru tine şi ultima picătură de sânge". - Stareţul Efrem Filotheitul din Arizona

Ortodoxia mărturisitoare

,,Dacă cineva va păzi cuvântul Meu, nu va vedea moartea în veac" (Ioan 8, 51).

Mărturisirea Ortodoxă

Portal de teologie și atitudine antiecumenistă